Examensceremoni för kandidatstudenterna i strategisk kommunikation

ex19

Årets examensceremoni gick av stapeln den 10 juni på Sparbanken Skåne arena i Lund.

Våra kandidatstudenter firades med musik och tal från samhällsvetenskapliga fakultetens dekan, samhällsvetarkåren, programledare och representanter från näringsliv och Helsingborgs stad. Pris delades ut till två utmärkta examensarbeten.

Helsingborg stads pris för årets bästa uppsats i strategisk kommunikation gick till Olivia Zandin och Patrik Björk för examensarbetet “Gamification – The solution for a sustainable society?

ex19
Olivia Zandin & Patrik Björk fick pris för sin uppsats “Gamification – The solution for a sustainable society? ”

Institutionens hedersomnämnande gick till Cajsa Andersson och Ebba Jakobsson för examensarbetet ”The 'unloyal' Millennials: A survey study investigating the relationship between internal communication and employee brand attitudes in the healthcare sector”.

ex19
Cajsa Andersson & Ebba Jakobsson fick institutionens hedersomnämnande för examensarbetet ”The 'unloyal' Millennials: A survey study investigating the relationship between internal communication and employee brand attitudes in the healthcare sector”

Stort grattis till pristagarna och alla våra nyutexaminerade studenter!