Ledig doktorandtjänst

Glasögon på bok

Just nu finns det möjlighet att bli doktorand vid Institutionen för strategisk kommunikation.
För mer information hänvisar vi till tjänsten nedan.

Doktorand i MKV med inr. strategisk kommunikation

Då institutionen är tämligen ny erbjudes ännu ingen egen forskarutbildning. Doktorander antas till forskarutbildningen i medie- och kommunikationsvetenskap och erhåller efter fyra års heltidsstudier och offentligt försvar av sin avhandling en doktorsexamen i medie- och kommunikationsvetenskap med inriktning mot strategisk kommunikation. Det är även möjligt att efter två års studier erhålla en licentiatexamen.

Forskarutbildning vid Institutionen för strategisk kommunikation.