Lyckat digitalt Öppet Hus på Campus Helsingborg

Under onsdagen 17 mars 2021 hade Campus Helsingborg ett digitalt öppet hus

Under onsdagen den 17 mars kunde man få reda på mer om hur det är att studera på Campus Helsingborg, att vara en del av studentstaden Helsingborg och samtidigt chatta med vår studievägledare. Våra studenter var också på plats för att svara på frågor.

Missade du Campus Helsingborg Öppet Hus går det att titta på detta i efterhand.
Campus Helsingborg Digitalt Öppet Hus

Har du några frågor som rör våra utbildningsprogram eller vill veta mer om våra fristående kurser, så ta gärna kontakt med vår studievägledning.
Studievägledning

Mellan den 16 mars och 15 april kan du ansöka till: