Öppet hus på Campus Helsingborg

Öppet hus illustrativ bild

ISK deltar med representanter i form av lärare, studievägledare och studenter från våra kandidatprogram.

Den 21 mars mellan kl. 15.00 och 17.30 öppnar vi dörrarna till Campus och bjuder in allmänheten att ta del av både studier och studentliv. Lyssna på korta presentationer om våra utbildningar, träffa studenter och få rundvisning av Campus Helsingborg.

Vi kommer att presentera våra utbildningar vid två tillfällen under denna eftermiddag:

• Kl. 16.00-16.10    Lokal: E210
  • Kl. 17.00-17.10    Lokal: U203

Utöver presentationerna erbjuds mycket annat i lokalerna, till exempel:

• Introduktion till hur det är att studera på Campus Helsingborg
  • Inspirationsföreläsningar om alla våra program
  • Allt du vill veta om studentlivet i Helsingborg
  • Hur det fungerar med boende för studenter
  • Få rundvandring i våra lokaler

Läs hela programmet på Campus Helsingborgs hemsida.

Välkomna!