Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Professorer har fått förlagsavtal med Routledge

strat kom

Jesper Falkheimer och Mats Heide, professorer vid Institutionen för strategisk kommunikation har fått ett internationellt förlagsavtal med Routledge för den populära boken Strategisk kommunikation – en introduktion.

Avtalet innebär att boken blir översatt till engelska under 2016. Boken kommer även utökas, uppdateras och få en mer internationell prägel som ska anknyta till globala frågor.

Boken tar i huvudsak ett samlat grepp om det snabbväxande kunskapsområdet strategisk kommunikation, det vill säga de medvetna kommunikationsinsatser som organisationer gör för att nå sina övergripande mål. Den översatta versionen av boken får titeln; Strategic Communication: An introduction, och kommer att finnas tillgänglig världen över under 2017.

 

Text: Erika Fransson