Javascript är avstängt eller blockerat i din webbläsare. Detta kan leda till att vissa delar av vår webbplats inte fungerar som de ska. Sätt på javascript för optimal funktionalitet och utseende.

Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

åsa

Åsa Thelander

Lärare

åsa

Standardized marketing strategies in retailing? IKEA’s marketing strategies in Sweden, the UK and China

Författare

  • Steve Burt
  • Ulf Johansson
  • Åsa Thelander

Avdelning/ar

  • Institutet för Ekonomisk forskning
  • Företagsekonomiska institutionen
  • Institutionen för strategisk kommunikation

Publiceringsår

2011

Språk

Engelska

Sidor

183-193

Publikation/Tidskrift/Serie

Journal of Retailing and Consumer Services

Volym

18

Issue

3

Dokumenttyp

Artikel i tidskrift

Förlag

Elsevier

Ämne

  • Communication Studies

Status

Published

Projekt

  • Transferring International Retail Image

ISBN/ISSN/Övrigt

  • ISSN: 0969-6989