Javascript är avstängt eller blockerat i din webbläsare. Detta kan leda till att vissa delar av vår webbplats inte fungerar som de ska. Sätt på javascript för optimal funktionalitet och utseende.

Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

åsa

Åsa Thelander

Lärare

åsa

Art events as a communication strategy in place branding

Författare

  • Åsa Thelander
  • Filippa Säwe

Avdelning/ar

  • Institutionen för strategisk kommunikation
  • Institutionen för service management och tjänstevetenskap

Publiceringsår

2012

Språk

Engelska

Dokumenttyp

Konferensbidrag

Ämne

  • Communication Studies
  • Social Sciences Interdisciplinary

Nyckelord

  • city branding
  • city renewal
  • art events
  • stakeholder approach
  • co-creation
  • municipality
  • rationales

Conference name

The European Public Relations Education and Research Association 2012 Congress: Researching the Changing Profession of Public Relations

Conference date

2012-09-21

Status

Unpublished