Javascript är avstängt eller blockerat i din webbläsare. Detta kan leda till att vissa delar av vår webbplats inte fungerar som de ska. Sätt på javascript för optimal funktionalitet och utseende.

Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

åsa

Åsa Thelander

Lärare

åsa

What does it all mean? Summing up a research project

Författare

  • Steve Burt
  • Ulf Johansson
  • Åsa Thelander

Redaktör

  • Steve Burt
  • Ulf johansson
  • Åsa Thelander

Avdelning/ar

  • Institutet för Ekonomisk forskning
  • Institutionen för strategisk kommunikation

Publiceringsår

2010

Språk

Engelska

Sidor

237-246

Publikation/Tidskrift/Serie

Consuming IKEA; Different perspectives on consumer images of a global retailer

Dokumenttyp

Del av eller Kapitel i bok

Förlag

Lund Business Press

Ämne

  • Communication Studies
  • Economics and Business

Nyckelord

  • retail
  • consumer image
  • international
  • conceptualisation
  • formation
  • methodology
  • image

Status

Published

ISBN/ISSN/Övrigt

  • ISBN: 13-978-91-85113-42-2