Javascript är avstängt eller blockerat i din webbläsare. Detta kan leda till att vissa delar av vår webbplats inte fungerar som de ska. Sätt på javascript för optimal funktionalitet och utseende.

Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

åsa

Åsa Thelander

Lärare

åsa

IKEA's image in three countries

Författare

  • Åsa Thelander
  • Charlotte Hansson
  • Fredrik Hansson
  • Ulf Johansson

Redaktör

  • Steve burt
  • Ulf Johansson
  • Åsa Thelander

Avdelning/ar

  • Institutionen för strategisk kommunikation
  • Institutet för Ekonomisk forskning

Publiceringsår

2010

Språk

Engelska

Sidor

111-130

Publikation/Tidskrift/Serie

Consuming IKEA; different perspectives on consumer images of a global retailer

Dokumenttyp

Del av eller Kapitel i bok

Förlag

Lund Business Press

Ämne

  • Communication Studies
  • Economics and Business

Nyckelord

  • image
  • Britain
  • press
  • Sweden
  • retail

Status

Published

ISBN/ISSN/Övrigt

  • ISBN: 13- 978-91-85113-42-2