Javascript är avstängt eller blockerat i din webbläsare. Detta kan leda till att vissa delar av vår webbplats inte fungerar som de ska. Sätt på javascript för optimal funktionalitet och utseende.

Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

åsa

Åsa Thelander

Lärare

åsa

Att sätta en plats på kartan - Mediernas betydelse för platsmarknadsföring

Författare

  • Jesper Falkheimer
  • Åsa Thelander

Redaktör

  • Richard Ek
  • Johan Hultman

Avdelning/ar

  • Institutionen för strategisk kommunikation

Publiceringsår

2007

Språk

Svenska

Sidor

129-145

Publikation/Tidskrift/Serie

Plats som produkt. Kommersialisering och paketering

Dokumenttyp

Del av eller Kapitel i bok

Förlag

Studentlitteratur AB

Ämne

  • Communication Studies

Nyckelord

  • kommunikation
  • destinationsimage
  • medier
  • platsmarknadsföring

Status

Published

Projekt

  • Bilden av Skåne

ISBN/ISSN/Övrigt

  • ISBN: 978-91-44-04598-6