Javascript är avstängt eller blockerat i din webbläsare. Detta kan leda till att vissa delar av vår webbplats inte fungerar som de ska. Sätt på javascript för optimal funktionalitet och utseende.

Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

åsa

Åsa Thelander

Lärare

åsa

Dimensions of consumer image of a global retailer

Författare

  • Ulf Johansson
  • Åsa Thelander

Avdelning/ar

  • Företagsekonomiska institutionen
  • Institutionen för service management och tjänstevetenskap

Publiceringsår

2006

Språk

Engelska

Dokumenttyp

Konferensbidrag

Ämne

  • Business Administration
  • Social Sciences Interdisciplinary

Nyckelord

  • communication
  • global retailer
  • retail image

Conference name

EIRASSThe European Institute of Retailing and Service Studies, 13th INTERNATIONAL CONFERENCE O

Conference date

2006-07-14

Status

Published