Javascript är avstängt eller blockerat i din webbläsare. Detta kan leda till att vissa delar av vår webbplats inte fungerar som de ska. Sätt på javascript för optimal funktionalitet och utseende.

Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

åsa

Åsa Thelander

Lärare

åsa

The Formation of Image over Time - do chinese, British and Swedish consumers buy the same things at IKEA?

Författare

  • Steve Burt
  • Ulf Johansson
  • Åsa Thelander
  • Johan Anselmsson

Redaktör

  • Steve Burt
  • Ulf Johansson
  • Åsa Thelander

Avdelning/ar

  • Institutet för Ekonomisk forskning
  • Institutionen för strategisk kommunikation
  • Företagsekonomiska institutionen

Publiceringsår

2010

Språk

Engelska

Sidor

97-110

Publikation/Tidskrift/Serie

Consuming IKEA; Different perspectives on consumer images of a global retailer

Dokumenttyp

Del av eller Kapitel i bok

Förlag

Lund Business Press

Ämne

  • Economics and Business
  • Communication Studies

Nyckelord

  • image
  • procuct
  • formation
  • image formation

Status

Published