Javascript är avstängt eller blockerat i din webbläsare. Detta kan leda till att vissa delar av vår webbplats inte fungerar som de ska. Sätt på javascript för optimal funktionalitet och utseende.

Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

cc

Cecilia Cassinger

Place branding, brand communication, communication geography, sustainability, activism, cities

cc

Personal branding

Författare

  • Cecilia Cassinger

Redaktör

  • Dahlgaard-Park Su Mi

Avdelning/ar

  • Institutionen för strategisk kommunikation

Publiceringsår

2015

Språk

Engelska

Publikation/Tidskrift/Serie

The SAGE Encyclopedia of Quality and the Service Economy

Dokumenttyp

Artikel i uppslagsverk

Förlag

SAGE Publications

Ämne

  • Communication Studies

Nyckelord

  • impression management
  • branding
  • self-promotion
  • commodification

Status

Published

ISBN/ISSN/Övrigt

  • ISBN: 9781452256726