Javascript är avstängt eller blockerat i din webbläsare. Detta kan leda till att vissa delar av vår webbplats inte fungerar som de ska. Sätt på javascript för optimal funktionalitet och utseende.

Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

cc

Cecilia Cassinger

Place branding, brand communication, communication geography, sustainability, activism, cities

cc

Stork-like? A narrative approach to retail image formation

Författare

  • Cecilia Cassinger

Redaktör

  • Burt Steve
  • Johansson Ulf
  • Thelander Åsa

Avdelning/ar

  • Företagsekonomiska institutionen

Publiceringsår

2010

Språk

Engelska

Sidor

123-135

Publikation/Tidskrift/Serie

Consuming IKEA : different perspectives on consumer images of a global retailer

Dokumenttyp

Del av eller Kapitel i bok

Förlag

Lund Business Press

Ämne

  • Business Administration

Nyckelord

  • Retail image
  • IKEA
  • Storytelling

Status

Published

ISBN/ISSN/Övrigt

  • ISBN: 978-91-85113-42-2