Javascript är avstängt eller blockerat i din webbläsare. Detta kan leda till att vissa delar av vår webbplats inte fungerar som de ska. Sätt på javascript för optimal funktionalitet och utseende.

Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

cc

Cecilia Cassinger

Place branding, brand communication, communication geography, sustainability, activism, cities

cc

Visuality and crisis communication

Författare

  • Cecilia Cassinger
  • Åsa Thelander

Avdelning/ar

  • Institutionen för strategisk kommunikation

Publiceringsår

2015

Språk

Engelska

Dokumenttyp

Konferensbidrag: abstract

Ämne

  • Media and Communications

Conference name

4th International Conference on Crisis Communication in the 21st Century

Conference date

2015-10-07 - 2015-10-10

Status

Unpublished