Javascript är avstängt eller blockerat i din webbläsare. Detta kan leda till att vissa delar av vår webbplats inte fungerar som de ska. Sätt på javascript för optimal funktionalitet och utseende.

Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

cc

Cecilia Cassinger

Place branding, brand communication, communication geography, sustainability, activism, cities

cc

Branded space-time: Narrative productions of organisational identity and image

Författare

  • Cecilia Cassinger
  • Saara Taalas
  • Consuelo Vasquez

Publiceringsår

2011

Språk

Engelska

Dokumenttyp

Konferensbidrag

Ämne

  • Communication Studies

Nyckelord

  • narratives
  • brand image
  • brand identity
  • space-time

Conference name

The 7th Global Brand Conference of the AM Brand, Corporate Identity and Reputation SIG

Conference date

2011-04-05

Conference place

Oxford, United Kingdom

Status

Submitted