Javascript är avstängt eller blockerat i din webbläsare. Detta kan leda till att vissa delar av vår webbplats inte fungerar som de ska. Sätt på javascript för optimal funktionalitet och utseende.

Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

cc

Cecilia Cassinger

Place branding, brand communication, communication geography, sustainability, activism, cities

cc

Image skapande i det dolda: om hur rumslig kommunikation återger det globala företaget

Clandestine image construction

Författare

  • Cecilia Cassinger

Redaktör

  • Mats Heide
  • Jesper Falkheimer

Avdelning/ar

  • Företagsekonomiska institutionen

Publiceringsår

2011

Språk

Svenska

Sidor

147-167

Publikation/Tidskrift/Serie

Strategisk kommunikation : forskning och praktik

Dokumenttyp

Del av eller Kapitel i bok

Förlag

Studentlitteratur AB

Ämne

  • Business Administration

Nyckelord

  • IKEA
  • storytelling
  • image skapande
  • rumslig kommunikation

Status

Published

ISBN/ISSN/Övrigt

  • ISBN: 978-91-44-07055-1