Javascript är avstängt eller blockerat i din webbläsare. Detta kan leda till att vissa delar av vår webbplats inte fungerar som de ska. Sätt på javascript för optimal funktionalitet och utseende.

Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

cc

Cecilia Cassinger

Place branding, brand communication, communication geography, sustainability, activism, cities

cc

The Nordic wave in place branding : A manifesto

Författare

  • Cecilia Cassinger
  • Andrea Lucarelli
  • Szilvia Gyimothy

Redaktör

  • Cecilia Cassinger
  • Andrea Lucarelli
  • Szilvia Gyimóthy

Avdelning/ar

  • Institutionen för strategisk kommunikation
  • Företagsekonomiska institutionen

Publiceringsår

2019-11

Språk

Engelska

Sidor

236-236

Publikation/Tidskrift/Serie

The Nordic wave in place branding : poetics, practices, politics

Dokumenttyp

Del av eller Kapitel i bok

Förlag

Edward Elgar Publishing

Ämne

  • Communication Studies

Nyckelord

  • place branding
  • Nordic
  • conceptual model

Status

Published

ISBN/ISSN/Övrigt

  • ISBN: 978 1 78897 431 8