Javascript är avstängt eller blockerat i din webbläsare. Detta kan leda till att vissa delar av vår webbplats inte fungerar som de ska. Sätt på javascript för optimal funktionalitet och utseende.

Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

cc

Cecilia Cassinger

Place branding, brand communication, communication geography, sustainability, activism, cities

cc

Sociala medier gör oss rädda

Social media use raise fear levels

Författare

  • Cecilia Cassinger
  • Ola Thufvesson

Avdelning/ar

  • Institutionen för strategisk kommunikation
  • Institutionen för service management och tjänstevetenskap

Publiceringsår

2018-09-04

Språk

Svenska

Publikation/Tidskrift/Serie

Helsingborgs Dagblad

Dokumenttyp

Artikel i tidskrift

Förlag

Helsingborgs Dagblad

Ämne

  • Communication Studies

Nyckelord

  • sociala medier, trygghet, stad, rykte, säkerhet
  • social media, security, city, reputation

Status

Published

Projekt

  • The geography of fear: the tourist destination in the shadow of conceptions of terror

ISBN/ISSN/Övrigt

  • ISSN: 1103-9388