Javascript är avstängt eller blockerat i din webbläsare. Detta kan leda till att vissa delar av vår webbplats inte fungerar som de ska. Sätt på javascript för optimal funktionalitet och utseende.

Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

cc

Cecilia Cassinger

Place branding, brand communication, communication geography, sustainability, activism, cities

cc

Brand co-creation : Consumer empowerment and exploitation

Författare

  • Cecilia Cassinger

Redaktör

  • Veronika Tarnovskaya
  • Jon Bertilsson

Avdelning/ar

  • Institutionen för strategisk kommunikation

Publiceringsår

2017

Språk

Engelska

Sidor

223-235

Publikation/Tidskrift/Serie

Brand Theories : Perspectives on brands and branding

Dokumenttyp

Del av eller Kapitel i bok

Förlag

Studentlitteratur AB

Ämne

  • Media and Communications

Nyckelord

  • brand co-creation
  • brand community
  • governmentality
  • consumer empowerment
  • exploitation
  • immaterial labour

Status

Published

ISBN/ISSN/Övrigt

  • ISBN: 9789144116242