Javascript är avstängt eller blockerat i din webbläsare. Detta kan leda till att vissa delar av vår webbplats inte fungerar som de ska. Sätt på javascript för optimal funktionalitet och utseende.

Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

cc

Cecilia Cassinger

Place branding, brand communication, communication geography, sustainability, activism, cities

cc

Governing consumers through freedom: A theoretical discussion of the co-creation construct

Författare

  • Cecilia Cassinger
  • Jon Bertilsson

Redaktör

  • Alan Bradshaw
  • Chris Hackley
  • Pauline Maclaran

Publiceringsår

2011

Språk

Engelska

Sidor

412-416

Publikation/Tidskrift/Serie

European Advances in Consumer Research

Volym

9

Dokumenttyp

Konferensbidrag

Förlag

Association for Consumer Research

Ämne

  • Communication Studies

Nyckelord

  • Governmentality
  • Branding
  • Co-creation
  • Consumption

Conference name

European Conference of the Association for Consumer Research

Conference date

2010-06-30

Conference place

London, United Kingdom

Status

Submitted

ISBN/ISSN/Övrigt

  • ISBN: 0-915552-66-3