Javascript är avstängt eller blockerat i din webbläsare. Detta kan leda till att vissa delar av vår webbplats inte fungerar som de ska. Sätt på javascript för optimal funktionalitet och utseende.

Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

cc

Cecilia Cassinger

Place branding, brand communication, communication geography, sustainability, activism, cities

cc

Vem var Norma Jean? Det varumärkta självet och dess följder : Bokkrönika

Författare

  • Cecilia Cassinger

Avdelning/ar

  • Institutionen för strategisk kommunikation

Publiceringsår

2019

Språk

Svenska

Publikation/Tidskrift/Serie

Organisation & Samhälle

Issue

2

Dokumenttyp

Artikel i tidskrift

Förlag

Föreningen Företagsekonomi i Sverige, Föreningen Företagsekonomi i Sverige

Ämne

  • Other Social Sciences
  • Languages and Literature

Status

Published

ISBN/ISSN/Övrigt

  • ISSN: 2001-9114