Javascript är avstängt eller blockerat i din webbläsare. Detta kan leda till att vissa delar av vår webbplats inte fungerar som de ska. Sätt på javascript för optimal funktionalitet och utseende.

Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

hm

Henrik Merkelsen

Lärare

hm

The role of the communication consultant in the digital age

Författare

  • Sara von Platen
  • Henrik Merkelsen
  • Veselinka Möllerström

Redaktör

  • Timothy Coombs
  • Jesper Falkheimer CoombsHeideYoung
  • Mats Heide
  • Philip Young

Avdelning/ar

  • Institutionen för strategisk kommunikation

Publiceringsår

2016

Språk

Engelska

Publikation/Tidskrift/Serie

Strategic Communication, Social Media and Democracy. The challenge of the digital naturals

Dokumenttyp

Del av eller Kapitel i bok

Förlag

Routledge

Ämne

  • Communication Studies

Status

Published

ISBN/ISSN/Övrigt

  • ISBN: 1138841161