Javascript är avstängt eller blockerat i din webbläsare. Detta kan leda till att vissa delar av vår webbplats inte fungerar som de ska. Sätt på javascript för optimal funktionalitet och utseende.

Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

howard

Howard Nothhaft

Lärare

howard

Cues der Authentizität. Authentizität als Attribution – Analyse eines Bauchgefühls

Författare

  • Howard Nothhaft

Redaktör

  • Peter Szyszka

Summary, in Swedish

Abstract in German

Cues der Authentizität. Authentizität als Attribution – Analyse eines Bauchgefühls.

Avdelning/ar

  • Institutionen för strategisk kommunikation

Publiceringsår

2012

Språk

Tyska

Sidor

75-94

Publikation/Tidskrift/Serie

Alles nur Theater. Authentizität und Inszenierung in der Organisationskommunikation

Dokumenttyp

Del av eller Kapitel i bok

Förlag

VS Verlag für Sozialwissenschaften

Ämne

  • Communication Studies

Status

Published

ISBN/ISSN/Övrigt

  • ISBN: 978-3-86962-044-2