Javascript är avstängt eller blockerat i din webbläsare. Detta kan leda till att vissa delar av vår webbplats inte fungerar som de ska. Sätt på javascript för optimal funktionalitet och utseende.

Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Hui

Hui Zhao

CRISIS COMMUNICATION | DIGITAL MEDIA

Hui

Contextual Factors and Crisis Attribution in Social Media Crisis : Revisiting situational crisis communication theory in the Chinese context

Författare

  • Hui Zhao

Avdelning/ar

  • Institutionen för strategisk kommunikation

Publiceringsår

2017-05-28

Språk

Engelska

Dokumenttyp

Konferens - annat

Ämne

  • Media and Communications
  • Communication Studies

Conference name

Annual Conference of the International Communication Association, 2017

Conference date

2017-05-25 - 2017-05-29

Conference place

San Diego, United States

Status

Unpublished