Javascript är avstängt eller blockerat i din webbläsare. Detta kan leda till att vissa delar av vår webbplats inte fungerar som de ska. Sätt på javascript för optimal funktionalitet och utseende.

Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Hui

Hui Zhao

CRISIS COMMUNICATION | DIGITAL MEDIA

Hui

从腾讯看“中国式克隆”的成功与隐患

The Success and Risk of “Copy to China” : A Case Study of Tencent

Författare

  • Hui Zhao

Avdelning/ar

  • Institutionen för strategisk kommunikation

Publiceringsår

2010

Språk

Kinesiska

Sidor

33-35

Publikation/Tidskrift/Serie

Southeast Communication

Volym

9

Issue

76

Dokumenttyp

Artikel i tidskrift

Ämne

  • Communication Studies
  • Media Studies

Nyckelord

  • Media economics

Status

Published

ISBN/ISSN/Övrigt

  • ISSN: 1672-9579