Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Hui

Hui Zhao

CRISIS COMMUNICATION | DIGITAL MEDIA

Hui

从腾讯看“中国式克隆”的成功与隐患

The Success and Risk of “Copy to China” : A Case Study of Tencent

Författare

  • Hui Zhao

Avdelning/ar

  • Institutionen för strategisk kommunikation

Publiceringsår

2010

Språk

Kinesiska

Sidor

33-35

Publikation/Tidskrift/Serie

Southeast Communication

Volym

9

Issue

76

Dokumenttyp

Artikel i tidskrift

Ämne

  • Communication Studies
  • Media Studies

Nyckelord

  • Media economics

Status

Published

ISBN/ISSN/Övrigt

  • ISSN: 1672-9579