Javascript är avstängt eller blockerat i din webbläsare. Detta kan leda till att vissa delar av vår webbplats inte fungerar som de ska. Sätt på javascript för optimal funktionalitet och utseende.

Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Jesper

Jesper Falkheimer

Professor

Jesper

Book Review: Culture-on-Demand: Communication in a Crisis World

Författare

  • Jesper Falkheimer

Avdelning/ar

  • Institutionen för strategisk kommunikation

Publiceringsår

2008

Språk

Engelska

Sidor

677-679

Publikation/Tidskrift/Serie

New Media & Society

Volym

10

Issue

4

Dokumenttyp

Bokrecension

Förlag

SAGE Publications

Ämne

  • Communication Studies

Status

Published

ISBN/ISSN/Övrigt

  • ISSN: 1461-4448