Javascript är avstängt eller blockerat i din webbläsare. Detta kan leda till att vissa delar av vår webbplats inte fungerar som de ska. Sätt på javascript för optimal funktionalitet och utseende.

Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Jesper

Jesper Falkheimer

Professor

Jesper

Public Relations

Författare

  • Jesper Falkheimer

Redaktör

  • Dahlgaard-Park Su Mi

Avdelning/ar

  • Institutionen för strategisk kommunikation

Publiceringsår

2015

Språk

Engelska

Sidor

521-525

Publikation/Tidskrift/Serie

The SAGE Encyclopedia of Quality and the Service Economy

Volym

2

Dokumenttyp

Artikel i uppslagsverk

Förlag

SAGE Publications

Ämne

  • Economics and Business

Status

Published

ISBN/ISSN/Övrigt

  • ISBN: 978-1-4522-5672-6