Javascript är avstängt eller blockerat i din webbläsare. Detta kan leda till att vissa delar av vår webbplats inte fungerar som de ska. Sätt på javascript för optimal funktionalitet och utseende.

Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Jesper

Jesper Falkheimer

Professor

Jesper

Från Öresundsregionen till Greater Copenhagen : Opinioner, berättelser och varumärken

Författare

  • Jesper Falkheimer

Redaktör

  • Markus Idvall
  • Anna Palmehag

Avdelning/ar

  • LU Innovation
  • Sektionen Forskning, samverkan och innovation
  • Institutionen för strategisk kommunikation

Publiceringsår

2020

Språk

Svenska

Sidor

57-69

Publikation/Tidskrift/Serie

Centrum för Öresundsstudier

Volym

40

Dokumenttyp

Del av eller Kapitel i bok

Förlag

Makadam förlag

Ämne

  • Social and Economic Geography

Nyckelord

  • Öresundsbron
  • Öresund
  • Sverige
  • Danmark
  • Öresundsregionen
  • Greater Copenhagen
  • Öresundsområdet
  • Öresundsstudier
  • platsvarumärke
  • Platsvarumärkning
  • platsvarumärkesstrategi
  • opinionsbildning
  • marknadsföringsstrateg
  • Øresund region
  • Öresundssamarbete
  • Øresund Media Platform

Status

Published

ISBN/ISSN/Övrigt

  • ISSN: 2001-9874
  • ISBN: 9789170613067