Javascript är avstängt eller blockerat i din webbläsare. Detta kan leda till att vissa delar av vår webbplats inte fungerar som de ska. Sätt på javascript för optimal funktionalitet och utseende.

Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Jesper

Jesper Falkheimer

Professor

Jesper

Hur skapar man kommunala varumärken

Författare

  • Jesper Falkheimer

Avdelning/ar

  • Institutionen för strategisk kommunikation

Publiceringsår

2010

Språk

Svenska

Sidor

38-41

Publikation/Tidskrift/Serie

Image och attraktionskraft i Skåne

Dokumenttyp

Del av eller Kapitel i bok

Förlag

Region Skåne

Ämne

  • Communication Studies

Status

Published