Javascript är avstängt eller blockerat i din webbläsare. Detta kan leda till att vissa delar av vår webbplats inte fungerar som de ska. Sätt på javascript för optimal funktionalitet och utseende.

Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Jesper

Jesper Falkheimer

Professor

Jesper

On Giddens. Interpreting Public Relations through Anthony Gidden's Structuration and Late Modernity Theory

Författare

  • Jesper Falkheimer

Redaktör

  • Øyvind Ihlen
  • Betteke van Ruler
  • Magnus Fredriksson

Avdelning/ar

  • Institutionen för strategisk kommunikation

Publiceringsår

2009

Språk

Engelska

Sidor

103-118

Publikation/Tidskrift/Serie

Public Relations and Social Theory : key figures and concepts

Dokumenttyp

Del av eller Kapitel i bok

Förlag

Routledge

Ämne

  • Communication Studies

Status

Published

ISBN/ISSN/Övrigt

  • ISBN: 978-0-415-99785-0