Javascript är avstängt eller blockerat i din webbläsare. Detta kan leda till att vissa delar av vår webbplats inte fungerar som de ska. Sätt på javascript för optimal funktionalitet och utseende.

Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Jörgen

Jörgen Eksell

Universitetslektor

Jörgen

Teorier om servicemötet - en historisk beskrivning

Författare

  • Jörgen Eksell

Redaktör

  • Hervé Corvellec
  • Hans Lindquist

Summary, in Swedish

I kapitlet behandlas tre historiska och tre nutida ansatser till servicemötet. Ansatsernas respektive särdrag analyseras och problematiseras.

Avdelning/ar

  • Institutionen för service management och tjänstevetenskap

Publiceringsår

2005

Språk

Svenska

Sidor

11-31

Publikation/Tidskrift/Serie

Multidisciplinära öppningar

Dokumenttyp

Del av eller Kapitel i bok

Förlag

Liber

Ämne

  • Social Sciences Interdisciplinary

Nyckelord

  • service encounter
  • nordic school of services
  • marketing management
  • relationship marketing
  • customer relationship management

Status

Published

ISBN/ISSN/Övrigt

  • ISBN: 978-91-47-07598-0