Javascript är avstängt eller blockerat i din webbläsare. Detta kan leda till att vissa delar av vår webbplats inte fungerar som de ska. Sätt på javascript för optimal funktionalitet och utseende.

Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Jörgen

Jörgen Eksell

Universitetslektor

Jörgen

Varumärke för alla

Författare

  • Cecilia Cassinger
  • Jörgen Eksell

Avdelning/ar

  • Institutionen för strategisk kommunikation

Publiceringsår

2015-01-29

Språk

Svenska

Publikation/Tidskrift/Serie

Helsingborgs Dagblad

Dokumenttyp

Tidningsartikel

Förlag

Helsingborgs Dagblad

Ämne

  • Communication Studies

Nyckelord

  • platsmarknadsföring
  • städer
  • place branding
  • city branding
  • cities

Status

Published

Projekt

  • Narratives about the Family Helsingborg - the place brand as value creator

ISBN/ISSN/Övrigt

  • ISSN: 1103-9388