Javascript är avstängt eller blockerat i din webbläsare. Detta kan leda till att vissa delar av vår webbplats inte fungerar som de ska. Sätt på javascript för optimal funktionalitet och utseende.

Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Default user image.

Maria Månsson

Lärare

Default user image.

The Role of Media Products on Consumer Behaviour in Tourism

Författare

  • Maria Månsson

Redaktör

  • Metin Kozak
  • Alain Decrop

Avdelning/ar

  • Institutionen för service management och tjänstevetenskap

Publiceringsår

2009

Språk

Engelska

Sidor

226-236

Publikation/Tidskrift/Serie

Handbook of Tourist Behaviour. Theory & Practice

Dokumenttyp

Del av eller Kapitel i bok

Förlag

Routledge

Ämne

  • Social Sciences Interdisciplinary

Status

Published