Javascript är avstängt eller blockerat i din webbläsare. Detta kan leda till att vissa delar av vår webbplats inte fungerar som de ska. Sätt på javascript för optimal funktionalitet och utseende.

Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Default user image.

Maria Månsson

Lärare

Default user image.

Tourist information search in the age of mediatization

Författare

  • Lena Eskilsson
  • Maria Månsson
  • Jan-Henrik Nilsson
  • Malin Zillinger

Redaktör

  • Maria Månsson
  • Annæ Buchmann
  • Cecilia Cassinger
  • Lena Eskilsson

Avdelning/ar

  • Institutionen för service management och tjänstevetenskap
  • Institutionen för strategisk kommunikation

Publiceringsår

2020-07-06

Språk

Engelska

Sidor

382-391

Publikation/Tidskrift/Serie

The Routledge Companion to Media and Tourism

Dokumenttyp

Del av eller Kapitel i bok

Förlag

Routledge

Ämne

  • Economic Geography
  • Communication Studies

Status

Published

Projekt

  • Besöksanledningens vara eller icke-vara: informationsspridningens betydelse för attraktioners framgång

ISBN/ISSN/Övrigt

  • ISBN: 9780429430398
  • ISBN: 9781138366282