Javascript är avstängt eller blockerat i din webbläsare. Detta kan leda till att vissa delar av vår webbplats inte fungerar som de ska. Sätt på javascript för optimal funktionalitet och utseende.

Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

mats

Mats Heide

communicative organizations, internal communication & internal crisis communication

mats

Helsingborgsregionen som varumärke: Kunskapsgrund och kommunikationsstrategi

Författare

  • Jesper Falkheimer
  • Mats Heide

Avdelning/ar

  • Institutionen för strategisk kommunikation

Publiceringsår

2008

Språk

Svenska

Dokumenttyp

Rapport

Förlag

Institutionen för kommunikationsstudier

Ämne

  • Communication Studies

Status

Published