Javascript är avstängt eller blockerat i din webbläsare. Detta kan leda till att vissa delar av vår webbplats inte fungerar som de ska. Sätt på javascript för optimal funktionalitet och utseende.

Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

mats

Mats Heide

communicative organizations, internal communication & internal crisis communication

mats

Sociala medier: Revolution eller kejsarens nya kläder

Författare

  • Mats Heide

Avdelning/ar

  • Institutionen för strategisk kommunikation

Publiceringsår

2010

Språk

Svenska

Sidor

16-17

Publikation/Tidskrift/Serie

MiHngel

Issue

2

Dokumenttyp

Artikel i tidskrift

Förlag

Marknadsföreningen Helsingborgsregionen

Ämne

  • Communication Studies

Status

Published