Javascript är avstängt eller blockerat i din webbläsare. Detta kan leda till att vissa delar av vår webbplats inte fungerar som de ska. Sätt på javascript för optimal funktionalitet och utseende.

Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

mats

Mats Heide

communicative organizations, internal communication & internal crisis communication

mats

Vad kan berättelser tillföra forskningen? Om berättelser i organisationer

Författare

  • Mats Heide

Editor

  • Gunilla Jarlbro

Avdelning/ar

  • Institutionen för strategisk kommunikation

Publiceringsår

2000

Språk

Svenska

Sidor

54-71

Publikation/Tidskrift/Serie

Vilken metod är bäst – ingen eller alla? Metodtillämpningar i medie- och kommunikationsvetenskap

Dokumenttyp

Del av eller Kapitel i bok

Förlag

Studentlitteratur AB

Ämne

  • Media and Communications

Status

Published

ISBN/ISSN/Övrigt

  • ISBN: 91-44-01292-6