Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

Nils Gustafsson (2020)

Nils Gustafsson

elite networks, political communication & social media

Nils Gustafsson (2020)

Reading and interpreting social media: Exploring positive emotional expressions in organizing

Författare

  • Noomi Weinryb
  • Nils Gustafsson
  • Cecilia Gullberg

Redaktör

  • Nancy Fraser
  • Monika Kostera

Avdelning/ar

  • Institutionen för strategisk kommunikation

Publiceringsår

2021-01-14

Språk

Engelska

Publikation/Tidskrift/Serie

Organizational Ethnography

Dokumenttyp

Del av eller Kapitel i bok

Förlag

Edward Elgar Publishing

Ämne

  • Communication Studies
  • Business Administration

Nyckelord

  • social media
  • ethnography
  • Organizational ethnography
  • civil society

Status

Published

Projekt

  • Audit Society 2.0 - Taking a new turn? Organizational use and consequences of external reporting on social media.

ISBN/ISSN/Övrigt

  • ISBN: 978 1 78643 809 6