Javascript är avstängt eller blockerat i din webbläsare. Detta kan leda till att vissa delar av vår webbplats inte fungerar som de ska. Sätt på javascript för optimal funktionalitet och utseende.

Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

nils holmberg

Nils Holmberg

Universitetslektor

nils holmberg

Marketing On-line: An Eye-tracking Study of Swedish Nine-graders Exposure to Internet Advertising.

Författare

  • Helena Sandberg
  • Kerstin Gidlöf
  • Nils Holmberg

Avdelning/ar

  • Medie- och kommunikationsvetenskap
  • Humanistlaboratoriet

Publiceringsår

2010

Språk

Engelska

Dokumenttyp

Konferensbidrag: abstract

Ämne

  • Human Aspects of ICT

Nyckelord

  • teenagers
  • eye-tracking
  • advertising
  • exposure

Conference name

1st Nordic Conference on Consumer Research, 2010

Conference date

2010-06-09 - 2010-06-11

Conference place

Vaasa, Finland

Status

Unpublished