Javascript är avstängt eller blockerat i din webbläsare. Detta kan leda till att vissa delar av vår webbplats inte fungerar som de ska. Sätt på javascript för optimal funktionalitet och utseende.

Webbläsaren som du använder stöds inte av denna webbplats. Alla versioner av Internet Explorer stöds inte längre, av oss eller Microsoft (läs mer här: * https://www.microsoft.com/en-us/microsoft-365/windows/end-of-ie-support).

Var god och använd en modern webbläsare för att ta del av denna webbplats, som t.ex. nyaste versioner av Edge, Chrome, Firefox eller Safari osv.

nils holmberg

Nils Holmberg

Universitetslektor

nils holmberg

Combining screen recordings and eye movement data to analyze consumers' purchase decisions on dynamic supermarket websites

Författare

  • Kerstin Gidlöf
  • Nils Holmberg
  • Annika Wallin

Avdelning/ar

  • Kognitionsvetenskap
  • Vetenskap och Beprövad Erfarenhet (VBE)
  • Institutionen för strategisk kommunikation

Publiceringsår

2018

Språk

Engelska

Sidor

22-22

Dokumenttyp

Konferensbidrag: abstract

Ämne

  • Human Aspects of ICT
  • Psychology (excluding Applied Psychology)

Status

Published

Forskningsgrupp

  • VBE