Se och hör våra studenter berätta

I dessa fyra filmer ger tre nuvarande studenter och en av våra alumner sin syn på olika aspekter kring kandidatprogrammen i strategisk kommunikation. I den första filmen berättar Christina vad strategisk kommunikation är för något, sedan hör vi Fredrik prata om studiemiljön på Campus Helsingborg. I den tredje filmen pratar Sofia om hur programmens inslag av praktik fungerar som en brygga mellan studier och arbete och i den sista filmen berättar alumnen Victor om sitt nuvarande jobb och hur han där har nytta av sina studier.

Vad är strategisk kommunikation?

Att studera på Campus Helsingborg

Praktik inom strategisk kommunikation